2010-11-02

_____吃屎吧;人生有幾多個_____




大家快點寫下你最喜歡的巾幗梟雄金句吧!
創造屬於你的巾幗梟雄終極金句!

---------------------------------------- --------------
人生有幾多個 食左幾廿年飯
人生有幾多個 羊估啊
人生有幾多個 搞到你雞毛鴨血
人生有幾多個 吃屎
人生有幾多個 無改錯名
人生有幾多個 真相
人生有幾多個 走個白鴿轉就回家睡覺
人生有幾多個 哈哈哈哈哈
人生有幾多個 寧願做羊估 寧願自己吃苦 都要講義氣
人生有幾多個 倒轉寫
人生有幾多個 第一次約會
人生有幾多個 放火燒屋
人生有幾多個 下一次
人生有幾多個 無講大話
人生有幾多個 有講大話
人生有幾多個 九姑娘
人生有幾多個 畜生
人生有幾多個 啊爸
人生有幾多個 講到你聽到為止
人生有幾多個 廢左自己個親生女
人生有幾多個 骨肉相殘
人生有幾多個 唔可以等到聽日
人生有幾多個 聽到BAM一下槍聲
四奶奶 你說過用把你的命擱出去保護我
我柴九今日 把我的命擱出去
幫你說一句公道話
吃屎吧 梁非凡
我柴九用心用力為你們蔣家
救了三少爺的命
幫你們慶豐年打通陸路
我立了這麼大的功勞
我只是要求小小的三掌柩而已
不行 我差一點留下眼淚 跪在她面子請求她
但你知不知道她怎樣說
吃屎吧
她説 柴九
吃屎吧
柴九哥 吃屎吧
各位長輩 吃屎吧
蔣老闆 吃屎吧
蔣家嘅人 吃屎吧
武仔 吃屎吧
你條命 吃屎吧
你同大家講 吃屎吧
如果將來有什麼事 吃屎吧
我是為你好 吃屎吧
我不是想你走 吃屎吧
不過如果你想走 吃屎吧
將來你需要鋪保 需要任何幫忙
吃屎吧 這句説話 永遠有效
吃屎吧 梁非凡
犯賤 拿來賤 食左幾廿年飯
人生有幾多個 搞到你雞毛鴨血
好啊好啊 大家有什麼快點講
快點講 快點講
Related Posts with Thumbnails